Hejka , taka piękna pogoda a ja do pracy szl..... :evil:
Buczenie po wyłączeniu silnika
Zwiń
X
-
Buczenie po wyłączeniu silnika
Witam
Wiem, że ten temat się już pojawiał, ale proszę o ustalenie przyczyny w moim przypadku
Posiadam Skodę Octavię Kombi silnik 1,9tdi BXE 2010rok po wyłączeniu silnika słychać głośne "buczenie" przez około 3 sekundy pod maską.
Ustaliłem pochodzenie dźwięku i według mnie "buczenie" pochodzi z (nie wiem czy to dobrze nazwę) zawór elektrozawór podciśnienia taka czarna puszeczka w podszybiu.
Udałem się w dniu dzisiejszym do ASO w celu ustalenia ceny naprawy/wymiany Pan serwisant poinformował mnie, iż jest to droga część i skoro nic się nie dzieje to lepiej zostawić. Wszystko niby ok, ale mnie ten dźwięk strasznie denerwuje za każdym razem wyłączając silnik. Zacząłem więc czytać forum i powiem szczerze, że zaczynam wątpić czy to jest na 100% uszkodzenie zaworu. Kilka osób pisało, iż może to być wina klapki gaszącej która daje podobno takie same objawy. Proszę o opinie i porady co mam naprawiać zawór czy klapkę, a może coś innego???
Link to filmiku który nagrałem https://www.youtube.com/watch?v=MPa57_oyMus
-
-
Dziękuje za podpowiedzi dzisiaj byłem u swojego mechanika - jego odpowiedź "jeździć i się nie przejmować" pozostaje tylko przyzwyczaić się do buczenia lub kupić używkę na allegro
pozdrawiam
[ Dodano: Sob 10 Sty, 15 21:31 ]
Panowie proszę o informację chciałbym wymienić blok zaworów na używany ale:
Mój oryginalny ma symbol 6Q0906625E a ja mam u siebie w garażu z symbolem 3CO906625 chyba z passata
1. Czy mogę taki zamontować i będzie ok?
2. Czy coś może się stać gdybym taki zamontował?
3. Na allegro są dostępne używane bloki zaworów z symbolem 6Q0906625 bez literki E na końcu czy taki może być?
4. Czy blok zaworów o symbolu 6Q0906625 musi być kupiony tylko z tego samego rodzaju samochodu? (w moim przypadku Octavia)
5. Na samym środku oryginalnego bloku jest umieszczony symbol CG3 ten z Passata ma WTJ czy to ma jakieś znaczenie?
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz